Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
ยป
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII
GENERALE DE VANZARE  ( TCGV)

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile.

1. Informatii administrator magazin online

SC IMELIS ONE SRL (KINDERIA.RO) cu sediul in localitatea Baciu str. Mercur, nr.8, judetul Cluj, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/23/2014, Cod de Identificare Fiscala 32634723, denumita administrator

2. Acceptare TCGV

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre cumparator a acestor termeni si conditii.  Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, cumparatorul este de acord sa respecte acesti Termeni si Conditii.

3. Drepturi de autor

- Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului Kinderia.ro,  imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului,  fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.

4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

- Odata cu lansarea comenzii de pe Kinderia.ro, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
- Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV Kideria.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
- Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

5. Preturi, modalitati de plata, facturare

- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.

6. Stocuri, Garantii, Returnare

6.1. STOCURI

Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Cu toate acestea, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

6.2. GARANTIE

Produse cu livrare fizica (prin curier/posta) sunt originale si insotite de factura fiscala.

6.3. RETURNAREA PRODUSELOR


In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.kinderia.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 30 de zile din momentul in care l-ati primit.

DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislatiei in vigoare: O.U.G. 34/2014, cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care cumparartorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de cumparator intra in posesia fizica a produselor.
Pentru a-si exercita dreptul de retragere, cumparatorul trebuie sa informeze kinderia.ro cu privire la decizia lui de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email catre SC IMELIS ONE SRL la adresa office@kinderia.ro sau folosind modelul de formular de retragere de aici (folosirea lui nu este insa obligatorie).
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Daca cumparatorul se retrage, kinderia.ro va rambursa orice suma pe care am primit-o de la cumparator, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca cumparatorul a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de administrator, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care s-a trimis informatia cu privire la decizia cumparatorului de a va retrage din prezentul contract. Administratorul va efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu se vor percepe comisioane cumparatorului ca urmare a unei astfel de rambursari.
Rambursarea se poate amana pana la data la care administratorul primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care cumparatorul a furnizat dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Cumparatorul trebuie sa expedieze inapoi produsele imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care a comunicat retragerea.
Cumparatorul va trebui sa suportate costul direct al returnarii produselor.

Potrivit articolului 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 
"(1) Profesionistul (S.C. Imelis One S.R.L.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."


Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator."


Puteti vedea varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 aici.

 

7. Reclamatii

Ce este o reclamatie / sesizare?
“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
Cine poate depune o reclamatie la ANPC?
„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
- Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice. 
- Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.
Cum depuneti o reclamatie?
Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Cluj-Napoca, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

8. Program de lucru, livrari, termene

- Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate fizic (prin curier sua prin posta).
- Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 1-5 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii.
- Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid, posta romana - serviciu externalizat deci independent de administrator. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat si posta.

9. Obligatiile cumparatorului

- sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat  administratorului;
- sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

10. Obligatiile vanzatorului

- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta  din TERMENI SI CONDITII.

11. Politica de confidentialitate

- Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.
- Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe Kinderia.ro
- Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si companiilor de curierat.
- Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Cookie-uri - sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului Kinderia.ro, acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. Kinderia.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.

12. Litigii

TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului din localitatea in care firma isi are sediul.

Termeni si Conditii